Verzending en bezorging

Bestelproces

TVQ omvat een grote variëteit aan high-end televisies. Om op een snelle wijze te vinden wat je zoekt, gebruik je de handige filteropties op onze website. Je kiest hier jouw wensen en eisen waaraan het product moet voldoen. 

Ook wijzen we je graag op onze koopgids, voor alle punten waar je op let bij de aanschaf van een high-end televisie. Daarmee kunnen we je ook verder helpen met je keuze.

Eenvoudig bestellen
Indien je jouw product hebt uitgekozen, klik je op ‘Bestellen’ op de productpagina. De prijzen die vermeld staan op de productpagina's, zijn allemaal inclusief BTW. Het gekozen product wordt dan in de winkelwagen geplaatst. Je hebt in de winkelwagen de mogelijkheid nog wijzigingen in je bestelling aan te brengen. Of je kunt nog even verder winkelen en meer producten toevoegen.


Het verder afhandelen van je aankoop gaat in twee stappen.

Stap 1
Je vult je persoonlijke gegevens in en kiest de gewenste betaalmethode. Het is niet vereist een account aan te maken.

Stap 2
Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, plaats je de bestelling. Vervolgens bevestig je de bestelling, waarna zich een betalingsscherm opent (tenzij je via bankoverschrijving voor levering betaalt). Na het betalen, rond je je aankoop af.
Je ontvangt een bevestigingsmail als je bestelling is afgerond. Tijdens het proces houden we je op de hoogte van eventuele wijzigingen in de status van jouw bestelling. Op deze pagina onder ‘Orderstatus’, vind je meer informatie daarover.

 

Verzendkosten

Bij TVQ betaal je geen verzendkosten. Ook het retourneren van je bestelling is bij ons geheel gratis.



Levering en orderstatus

We snappen dat je zo snel mogelijk wilt genieten van het door jou bestelde product. Daarom zetten we alles op alles om je aankoop zo spoedig mogelijk bij de opgegeven locatie af te leveren. Deze levering wordt verzorgd door PostNL of door Electronic Logistics, of je kiest ervoor om je bestelling af te halen in de winkel.
Om een indicatie te geven wanneer je jouw bestelling kunt verwachten, wordt er bij elk product informatie gegeven over de voorraad en is de verwachte levertijd vermeld.

Bezorgstatus van je bestelling

We houden je op de hoogte over de bezorgstatus van je bestelling. Het afleveren van jouw aankoop is afhankelijk van de voorraadstatus van het product en op welke dag en tijd je bestelt. Dit zetten we door je uiteen.

Product op voorraad
- Indien je op een werkdag voor 17.00 uur bestelt en het product is op voorraad, dan krijg je jouw aankoop de volgende dag al geleverd (m.u.v. feestdagen).
- Als je in het weekend bestelt en het product is op voorraad, dan heb je jouw aankoop dinsdag in huis.

Product niet op voorraad
Als een product niet op voorraad is, staat er een indicatie op de productpagina aangegeven hoe lang het duurt voordat je jouw product in huis hebt. Dit varieert van 1-2 werkdagen tot meer dan 5 werkdagen.

Same day delivery
Jouw bestelling dezelfde dag al in huis hebben? Bij TVQ is het mogelijk! Wanneer je op werkdagen voor 13.00 uur besteld, heb je binnen 6 uur jouw bestelling in huis, mits het gekozen model op voorraad. Bij het bestellen kun je de same day delivery kiezen bij de verzendopties. Voor OLED en QLED is dit geheel gratis. De normale prijs is €95,-. Lees hier meer over same day delivery. 

Levertijd onbekend
Het komt in enkele gevallen voor dat een product moeilijk leverbaar is, bijvoorbeeld omdat er meer vraag is naar het product dan er aanbod is bij de leveranciers. Mocht je meer informatie willen over de verwachte levertijd, dan kun je (voordat je bestelt) contact met onze klantenservice opnemen via  085 303 61 36 of via info@tvq.nl. We voorzien je dan van informatie over de verwachte levertijd van dit product. Wil je de verwachte levertijd niet afwachten nadat je hebt besteld? Dan heb je de mogelijkheid je bestelling kosteloos te annuleren of een alternatief product aan te vragen bij onze verkoopafdeling.

Aflevering door PostNL

1. Je ontvangt een Track & Trace-code en link om je pakket te volgen;
2. Je ontvangt van PostNL een tijdsindicatie op de dag van ontvangst;
3. De bestelling wordt verzekerd verstuurd;

Niet aanwezig?

Het is geen enkel probleem als je niet thuis bent om het moment van levering. PostNL tracht dan de volgende dag jouw bestelling opnieuw af te leveren.
Ben je dan ook niet aanwezig? Dan brengt PostNL je bestelling naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt of postkantoor. Omdat de pakketten verzekerd verstuurd worden, is het niet mogelijk de bestelling bij de buren af te leveren.
Het geval is zeer uitzonderlijk, maar mocht je om een bepaalde reden niet in staat zijn om het afhaalpunt (waar jouw bestelling is afgeleverd) te bezoeken, dan dien je een verzoek per e-mail in om het pakket nogmaals te bezorgen. De extra kosten daarvoor bedragen €10,-.

Hoe laat komt PostNL?

Je pakket wordt afgeleverd tussen 08:00 en 18:00 uur. Je krijgt via Track & Trace een code waarmee je de tijdsindicatie van de bezorging kunt checken. TVQ  heeft geen invloed op een eventuele vertraging van PostNL.
Het is belangrijk dat je altijd binnen 24 uur controleert of je product schadevrij is aangekomen. Eventuele schade dient ook binnen 24 uur gemeld te worden per e-mail. Meldingen die na dit tijdsbestek, worden niet geaccepteerd door de transportverzekering.

Contact PostNL

Heb je vragen over je bestelling waar wij je niet verder mee kunnen helpen? Dan kun je contact opnemen met PostNL via 0900-0990 (€ 0,10 per minuut) of via Postnl.nl.

 

Levering door Electronic Logistics

Indien je een tv van 55 inch of groter bestelt, kies je voor Electronic Logistics (EL). Soms gaan ook waardevolle tv's van 49 inch al met EL. De gratis verzendmethode PostNL valt dan als verzendoptie weg. Daarbij vallen ook de verzendkosten voor Electronic Logistics weg, die bij een kleinere tv of een tv van minder hoge waarde wel aanwezig zijn. Hierdoor heb jij alsnog je bestelling gratis in huis.

Electronic Logistics verzorgt levering op afspraak. Dit houdt in dat wanneer je jouw bestelling plaatst en voor deze verzendmethode kiest, EL jouw bestelling bij ons magazijn ophaalt en vervolgens jou belt om een bezorgafspraak te maken. Dit betekent dat jouw bestelling wordt bezorgd op een moment dat het jou het beste uitkomt.

Wanneer de TV uit voorraad leverbaar is, krijg je een verzendbevestiging als het toestel door deze vervoerder is afgehaald. Dezelfde dag zal Electronic Logistics contact met jou opnemen per telefoon, voor het maken van een afleverafspraak. Vaak kan aflevering direct de volgende werkdag plaatsvinden en kun je aangeven of je 15, 30 of 60 minuten voor levering gebeld wilt worden. 

Inruilkorting voor je oude toestel

Bij TVQ ontvang je inruilkorting op geselecteerde actiemodellen als je jouw oude apparatuur inlevert! Bekijk de Inruilkorting-pagina om te zien welke producten deelnemen aan de actie. Wil je weten hoeveel korting je krijgt op je nieuwe aankoop, door je oude apparatuur in te leveren? Vul dan het formulier in of bel ons op 085 303 61 36. Vervolgens laat je jouw nieuwe toestel leveren via Electronic Logistics (aan te vinken in de check-out) en zij nemen jouw oude toestel direct mee.